Wednesday, July 22, 2009

Gejolak jiwa yang mengacau....aku benci hidup begini

aku ukir dengan kata-kata...
aku benci dengan keadaan begini
bukan tidak aku mendasar kepada kesyukaran terhadap Ilahi
sekadar keputusan sesetengah manusia yang tidak relevan dan munasabah
tidak kiralah
1. ahli politik ke
2. kerajaan ke
3. kawan baik aku ke
4. rakan kelas ke
5.ahli politik ke
6. kerajaan ke
7. mak cik 'cafe' ke
8. pak guard kolej ke
9. ahli politik ke
10. kerajaan ke

namun apa daya, semua sudah terjadi
aku bukan barang eksperimen
tetapi aku memang bahan eksperimen
walau aku menurut hipotesis yang dibuat
namun inferens dan konklusi tiada membawa erti
kini dunia ini diubah kembali
aku tidak tahu kenapa kita harus kembali ke zaman batu lagi
terima kasih ALLAH....
aku tidak lama lagi di sini
bukan maksudnya aku tidak kembali
mungkin pampasan kerugian yang ku hadapi
namun adilkah kepada mereka yang tinggal selamanya di sini???
tanya diri sendiri wahai...

1. 2. 5. 6. 9. 10.

p/s: aku bukan manusia super...

No comments:

Post a Comment